piątek, 20 stycznia 2012

Czwarte szycie!

Wczoraj o 16.33 ruszyło kolejne szycie w pracowni. O 17 pojawiła się Alicja Maria Żarkiewicz. Na początku nie znałyśmy się, ale okazało się, że z Alicją brałyśmy udział w tych samych warsztatach biżuterii filcowej prowadzonych przez Nadzieję Wiarbouskaja :) Przez około 2 godziny rozmawiałyśmy przy pracy. Czas szybko zleciał, rozmawiałyśmy jak to baaaaby skacząc z tematu na temat siedząc na kocu i szyjąc na podłodze. Alicja pokazała mi szybki sposób nawlekania nitki, którego nie znałam - choć jest dość powszechny:) Później po 19 pojawiła się Olga Adamowna i tak przesiedziałtśmy do 22 szyjąc i rozmawiając.
Koc jest już dużo większy niż poprzednio! :)


















Mam tylko zdjęcie Olgi, bo przez pogaduchy zupełnie zapomniałam o dokumentacji i Alicja mi umknęła ze zdjęcia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz