niedziela, 15 stycznia 2012

Spotkanie współtwórców!

Dziękuję Wszystkim, że byliście dziś w pracowni. Jestem Wam ogromnie wdzięczna za wsparcie i "dary" niosą ze sobą wielki przekaz i osobną historię. To będzie nowy Wasz wątek do pracy i wzbogaci ją niesamowicie. Przepraszam, że zawiodłam Was i byłam małomówna i wszystko spadło na Iwonę, ale myślami byłam gdzie indziej. Wybaczcie mi. Teraz jest już w porządku, sprawy się ustabilizowały. :)
Klimat był świetny.




















Daria z przyjaciółką witają się z Iwoną


















Olga rozmawia z Anią w tle.
Państwo Bąbelek nigdy nie zawodzą! :)


















Iwona opowiada historię swojej sukienki.


















Zepsuliśmy wiarygodność św. Mikołaja



















Synek Magdy i Michała świetnie doradzał dziewczynom wybór stroju.


















Dziewczyny szaleją aż później zrobiło się gorąco.
























Fotografia autorstwa Mamy - Magdy Afeltowicz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz